πέρασαν από εδώ...

Καινούργιος κάθε μέρα

Θέλω να παραβλέψω όλους τους κανόνες μου.Έστω μια φορα.....
Ο πόνος να μην πονάει,η θλίψη να με κάνει να γελάω,το σκοτάδι να με τυφλώνει,η φωτιά να με δροσίζει.
Η αλλαγή θα με κάνει να μην πονάω.Η οπτική των πραγμάτων θα αλλάξει..
Φυσικά  και θα χαθώ.Πάντα μιλάει παράξενα αυτή η αδυναμία αποκόλλησης από το σταθερό κέντρο του σύμπαντος – εγώ.....βουτηγμένος στις θάλασσες των επιλογών μου .Εγώ με μένα ,εγώ εδώ σκαλίζοντας τα μαύρα τετράδια..Εγώ μαζί σου σένα κόσμο ηλεκτρονικό που γεμίζει τις μέρες μου....
Όλοι ξέρουμε ότι όσο τρέχεις μακριά από τον εαυτό σου αυτός σε προλαβαίνει,ανακαλύπτει της κρυψώνες σου σε κοιτάζει στα μάτια και σου θυμίζει ποιος είσαι.....
Σου φωτίζει την διαδρομή,δεν σ αφήνει να ξεφύγεις σου θυμίζει τα βιβλία που έχεις διαβάσει-σε διαβάζει......
Μόνοι οι άνθρωποι χαϊδεύουν τα άστρα,μελετούν το σύμπαν,πατάνε στο φεγγάρι,ανακαλύπτουν νέα χώματα να πατήσουν.
Όμως η ψυχή τους διψά ,γίνετε έρημος βράχος σε μια πιο απόμερη παραλία.Τόση μοναξιά εκεί έξω..
Ότι περνάει από το χέρι μου θα μπει στο ποτήρι σου,δεν θα διψάσεις ποτέ.......
Η ελευθερία μας γεμάτη χαρακιές από τις άποιρες αυτοκτονίες μας.
Κάθε μέρα πεθαίνω και ανασταίνομαι.....
Καινούργιος κάθε μέρα σε μια ίδια προκαθορισμένη διαδρομή πολεμάω τους δαίμονες μου.
Τους νικώ.......................... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: