πέρασαν από εδώ...

ΓΙΑΤΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΓΡΑΦΟΥΝ(ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖ....)


Να σας συστηθώ! Με λένε "Εγώ".
Εγώ κυλάω μέσα σας και όχι το αίμα το κόκκινο,
που σας έκαναν μετάγγιση οι άρρωστες μνήμες σας..
Εγώ σας ταξιδεύω σε μυαλοτόπια,
που δεν υπάρχουν σε κανέναν γήινο χάρτη.
Εγώ σας έβγαλα κρυφά αντικλείδι.
Εγώ δεν φταίω που δεν καταφέρατε να ανοίξετε.
Ήταν ήδη ανοιχτά αλλά έχετε την φοβία της πόρτας.
Βλέπετε παντού πόρτες κλειστές.
Φοβάστε να χτυπήσετε.
Ναι είναι δύσκολο να χτυπήσεις τον αέρα.
Εγώ σας παίρνω τα μυαλά και σκέφτομαι απόψε,
να το πάρω απόφαση και να μην σας τα επιστρέψω ποτέ!
Σας συστήθηκα;
Με λένε "Εγώ".
Γνωστό ότι η αμνησία, είναι το Αγορι μου
Εγώ όμως δεν της φέρομαι σωστά.
Την ξεχνάω κάποιες φορές.
Εγώ δεν είμαι εγωιστρια.
Απλά είμαι εγώ.
Σας συστήθηκα ε; Με λένε "Εγώ".
Εσένα πως σε λένε;
Αν σε λένε "Εγώ" τότε ταιριάζουμε..
Εγώ μπορώ να κάνω παρέα μόνο με Εγώ. Εσύ;
Εγώ όπως σου είπα και πριν αν θυμάμαι καλά, δεν είμαι εγωιστρια.
Απλά δεν με ενδιαφέρουν οι άλλοι.
Αν με ενδιέφεραν οι άλλοι και όχι "Εγώ", θα ήταν καλύτερα;
Να σας συστηθώ! Με λένε "Εγώ".
Εγώ δεν είμαι το άλλο σας μισό, είμαι το άλλο σας ολόκληρο!
Εγώ μπορώ να κάνω παρέα με τα μυστικά σας
και να μην τα μαρτυρήσω ποτέ!
Έχεις μυστικά;
Εγώ βλέπω πως είναι ολοφάνερο πως κρυφά ανασαίνεις.
Δεν είπα ότι είναι κακό, απλά με εμένα δεν ταιριάζει.
Εγώ δεν έχω ανάσες. Είχα κάποτε.
Τις αντάλλαξα με αναπνοές.
Δίκαιο; Εγώ είμαι άδικος κάποιες φορές.
Ή όλες; Δεν θυμάμαι! Σας συστήθηκα;
Με λένε "Εγώ".

Εγώ διαλέγω τι τελειώνει και τι αρχίζει. ΤΕΛΟΣ
.ΚΑΤΕΡΙΝΑ......

Δεν υπάρχουν σχόλια: